Brev:
Erstatning - 4 mdr.
9. februar 2012
Alder:
4 mdr.
Erstatning - 4 mdr.
Kære Helen
Det er nu lykkedes for os at få vores datter til at tage til MME om aftenen, hvad vi har arbejdet på i et par uger. I den forbindelse dukker der et par spørgsmål op;
Hvor meget skal vi tilbyde hende? Lige nu får hun 100 ml efter at hun har drukket ved mig, og hun drikker rub og stub. Jeg vil jo gerne blive ved med at amme, så erstatningen skal helst ikke gøre hende så mæt, at hun ikke vil die hos mig.
Når min mand giver hende flasken, drikker hun det hele i et stræk og der er virkelig fart på. Skal han tage flasken væk fra hende og evt. bøvse undervejs, eller må hun gerne drikke i et stræk?
Mange hilsner fra
Karina og Frederik